måndag 29 oktober 2012

"Höst"lovsmåndag

Ni anar inte hur skönt det var att vakna i morse och inte behöva skynda iväg till något tåg och skolan! Dessutom snöade det för fullt ute, så det kändes nästan som jullov. Har haft julkänslor hela dagen, gjort snögubbe och snöänglar, ätit pepparkakor, städat och gjort extra mysigt i stallet åt pojkarna. Det har snöat heeela dagen, kommer säkert bli insnöade haha! 

Jag kan inte rida idag... Jag skulle brodda bakhovarna på hästarna i morse, men det gick inte att få i alla. Det är nu 3 på en av Frolles hovar och 2 på en. Om vi inte får på resten ikväll ska vi ringa efter hovslagaren och försöka få hit honom i morgon. Jag vill ju inte rida när inte alla broddar är på eftersom belastningen blir ojämn. Jaja, inte hela världen. Det var ganska skönt att slippa rida ut i det här vädret! 

När jag inte kunde rida passade jag istället på att ta med kameran ut och fota grabbarna i hagen. Det blev faktiskt ganska bra bilder, balla liksom! Check them out: 

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar