fredag 12 oktober 2012

Veckan

Shit vad den här veckan gått fort! Det var ju nyss måndag... Och nu är det fredag och i morgon börjar helgens tävlingar för mig och Frolle! Han har varit kanonfin än så länge. Var in och tränade för Lena igår kväll och då var han verkligen jättefin!

Fick ta akutledigt från skolan igår kväll. Enligt dom preliminära starttiderna startar jag nämligen 08:00 så vi måste åka ner idag redan. Kändes liksom inte så frestande att kliva upp två på lördagsmorgonen. Så jag är alltså hemma idag och gör allt tävlingsfix. Har packat allt hö (8 stycken proppfulla ikeapåsar - bättre med för mycket än för lite) och gjort i ordning transporten. Nu ska jag strax sätta mig på hästryggen och jogga Frolleman en bit.

Lite blandade bilder från veckan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar