fredag 24 augusti 2012

2012-08-24

Hej! Ännu en dag på realgymnasiet är slut, jag ångrar inte en sekund av valet! Dessutom har jag hamnat i världens goaste klass - endast hästtjejer, woho! Jag har såklart varit rätt så blyg dom här dagarna, men det börjar släppa nu. Idag lärde vi känna varandra, skrev ett personligt brev och pratade mest.

Såg fram emot att få sluta för att åka med tvåtåget, men så hade två tåg krockat och all tågtrafik stod stilla. Fick vänta två timmar och krångla med bussar innan jag kunde åka hem. Jädra otur! Gick på ICA och köpte middag medan jag väntade i alla fall så det bara var att gå ut och rida när jag kom hem.

Frolle var helt okej idag, lite tjaffsig faktiskt! Men det satt mest i huvudet, så det är inget allvarligt. I morgon ska han trimmas på banan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar