fredag 31 augusti 2012

Fredag

Jag är alldeles frössen och genomblöt efter teambuildingen i Hemlingby. Vi fick ha overaller, men dom läckta ju igenom så min tröja jag hade under är alldeles blöt. Vi fick till och med sluta tidigare (runt elva) för att vi inte skulle bli alldeles kalla och sjuka. Tog tolvtåget/buss hem och sitter här hemma nu, skönt! Tyckte dock synd om dom som satt i samma vagn på tåget och i närheten av mig på bussen, luktade typ blöt hund ju haha! Tänkte ta det lugnt en stund nu innan jag ska bege mig ut i regnvädret igen och rida. Exet skulle jag tro att Madde redan har ridit på. Jag tror vi ska rida ut i skogen idag, känns som att det blivit mycket arbete på banan den sista tiden och det var länge sedan Frolle fick dra på ordentligt i galopp (den ska dock vara så kontrollerad att det inte sker några skador, vi ska ju tävla på söndag). 

För övrigt är jag väldigt glad att det äntligen är fredag, älskade älskade fredag! Idag kommer Lisa hem från Östersund, hon och hennes familj kommer över i morgon. Vi ska grilla på kvällen och jag och Lisa ska snacka ikapp dom här två veckorna vi inte träffats! Bästissnack blir det garanterat 


Finaste Lisa 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar