lördag 25 augusti 2012

Hej!

Hej på er! Hoppas ni haft en bra dag! Jag började min med en tripp till staden. Köpte (eller fick ett gratis.. ehehe) ett hänglås, en stickad tröja, skjorta och klocka. Jag kan ta kort på allt i morgon och lägga ut här! När vi kom hem plockade jag reda lite på rummet, sorterade kläderna osv. Bytte om och åkte sedan till Skärså, Albertina, med familjen och åt gomat! Det är en fiskrestaurang, men som tur är har dom även kyckling på menyn (tack gud..). Gick även in en snabbis till muséet och "minihandeln" där dom säljer handgjorda smycken, kläder och lite sånt smått och gott. Jättefina grejer verkligen! Köpte en urläcker ring därifrån som är gjord på en sked, visar i morgon! Vi tittade även in hos glasblåsaren. Sjukt vad fina skålar, fat och vasar/glas det fanns där! Sedan åkte vi hem, och så gick jag ut till stallet. Frolle trimmades på ridbanan, över bommar och genom några programdelar. Han kändes fin, lite stum i högersidan bara. Annars var han väldigt avspänd i formen och steget. I morgon ska vi rida mer programdelar är det tänkt, men då ska jag ta bort alla bommar och harva innan. Madde red på Exet idag.

Känns som att jag kommer med tråkiga inlägg nu bara... Har liksom inget att skriva om, tråkigt nog! Kom GÄRNA med förslag, så ska jag försöka pigga upp blogghumöret lite :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar