onsdag 5 september 2012

2012-09-05

HEJ! Jag fick en lucka här nu innan jag ska ut till hästarna. Vi fick sluta två idag så han precis med tvåtåget, två timmar tidigare hem är ju inte fel! Hann äta med familjen och nu sitter jag en stund vi datorn innan det är dags att dra sig ut till stallet. Frolle kändes inte som sig själv igår, han var spänd och ville inte alls. Därför ska jag bara ut och trava med honom, lite konditionsträning. Han ska gå i lång och låg form, och jag ska variera med djup form då och då. Han ska komma igång och förhoppningsvis ska det släppa till för honom. Jag kommer fokusera på takt, tempo och rakriktning samt min egen sits. Tänkte även ta mig tid till att massera honom lite lätt, jag är ju dock inte så erfaren men Eva har visat mig lite i alla fall. Eva är i Kreta just nu, annars hade jag ringt efter henne med en gång! Ska boka in en tid till nästa vecka. Tills dess ska Frolle endast gå lösgörande arbete hemma och ta det lite lugnt. På söndag ska vi dock träna för Lena. 
Exet vet jag inte vad jag ska hitta på med idag, blir nog lite bus i skogen för att pigga upp mig. Exet är nog redan pigg så det räcker åt en hel armé, haha! Ikväll ska jag försöka gå och lägga mig tidigt. Men bara därför kommer jag säkert lägga mig tolv, haha... 


Beställde nyss den här bilden från webshopen på equipe, fotograf: Pernilla Larsson! Jag beställde den i digitalformat för att kunna använda den till allt möjligt. Ska skriva ut den på eget fotopapper nu, sedan ska den genast upp på väggen! Den är så jävla snygg den här bilden, och kika gärna närmare på knopparna. Jag är jättenöjd med dom! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar