onsdag 5 september 2012

Det här visste ni nog inte...

Jag är allergisk mot sparris, haha! 

♥ Jag har ramlat av och brutit armen en gång. Mitt russ tvärvände när han fick syn på en polsk bil (fråga mig inte hur jag vet att den var polsk, haha..) och jag ramlade av. Gick med gips i fyra veckor tror jag! 

♥ Precis efter att jag tagit av Frolle grimman och ska tränsa honom lägger han upp huvudet på min axel och står så i några minuter och halvsover. Gullhjärtat! 

♥ Om jag inte vore intresserad av hästar hade jag satsat på innebandyn, lätt! Älskar sporten fortfarande och tjatar alltid på idrottsläraren att ha innebandy på lektionerna, haha. 

♥ Min dröm är att rida OS, förhoppningsvis 2020 eller 2024. You better dream big! 

♥ Mitt favoritämne i skolan är Matematik och Idrott, eller ja, nu är det såklart ridlektionerna på Lervik! 

Jag är inte särskilt öppen i början med nya personer, jag är den typen som sitter i bakgrunden tyst och iakttar alla andra. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar