torsdag 6 september 2012

2012-09-06

Å vad härligt med torsdag, i morgon är det fredag vilket innebär Marknaden med Jennie och Erica. Och så kommer jag träffa mina finaste, Felicia och Lisa. Saknar dom som en tok! Jag kommer som vanligt komma hem vid halv sex, och efter att jag har ätit och duschat en snabbis drar jag mot Hudik. Grabbarna ska alltså få en vilodag i morgon. Det är dom välförtjänta. Frolle var ganska fin idag, fortfarande inte helt hundra. Men vi är på rätt spår i alla fall. Red honom bara lösgörande idag - volter, serpentinbågar, övergångar, skänkelvikningar och massor av olika linjer och vägar. Han blev finare mot slutet. Red honom lång och låg hela passet. Emelie, min granne, fick skritta av honom, lyx!

Nu ska jag ta tag i min första läxa, matematik! Inte mycket alls och inte svårt heller - busenkelt. Dessutom är det facit på baksidan, heheh... ;) Nejdå, sån är inte jag. Ni behöver inte oroa er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar