torsdag 6 september 2012

Grymma!

Alltså jag måste verkligen ge er cred, statistiken slår i taket! Tack, tack, tack! 

Det är bara kommentarerna som fattas nu! Låt fingrarna gå igång på tangenterna, kom igen nu! 



Gjorde precis klar matten, känns bra att ha kapat första läxan på gymnasietiden! Bara några hundra kvar.. ;) Jag blir faktiskt mycket mer taggad till att gå till skolan av att tänka "det blir bara närmare och närmare slutet, vecka efter vecka, timme efter timme, snart är studenten!". Det är ju faktiskt sant, det blir ju inte direkt fler dagar att räkna bort utan tvärtom! Just nu är det 1 dag kvar till marknaden, 51 dagar kvar till höstlov, 106 dagar kvar tills jag fyller 16 och BARA 836 dagar till jag blir 18. Galet! Tiden kommer gå fort, utan tvekan, om jag fortsätter som nu. Låter dagarna rulla på, gör min grej och njuter av det! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar