lördag 1 september 2012

Musik ♥

Vart jag än går, vad jag än gör spelas det så gott som alltid musik i öronen! På tåget, på hästryggen, i sängen, på rummet. Alltid! Jag en särskild playlist som jag lyssnar på när jag rider - vinna, vinna, vinna (klicka på länken så kommer ni direkt till playlisten)! Den innehåller peppmusik, i alla olika former. Closer med Frida Amundsen är en favorit som jag alltid börjar med att spela, den gör mig helt varm i kroppen! Om jag inte rider så lyssnar jag på fullt ös medvetslös som innehåller all sorts musik, sådana som får mig på gott humör och sådana som jag taggar till, sådana som jag somnar till och sånt som får mig att gå in i min egna lilla bubbla och tänka. Jag lägger in ny musik dagligen, tröttnar snabbt på låtar så jag är noga med att ha nytt och fräscht! Favoritartisten just nu är Flo Rida, han gör grymma låtar. Whistle, I Cry, Let it Roll, Sweet Spot - love ♥ 

Är ni också tokiga i musik? Dela med er av era playlists eller favoritlåtar och berätta om din historia bakom låten, om du har någon vill säga. Jag lottar och länkar till någon utav er som kommenterar! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar