lördag 1 september 2012

Välkomnar September

Hälsar september månad varmt välkommen! Den här månaden kommer vara fartfylld, något kommer hända varje helg. Tänkte dra planeringen lite snabbt för er. 

Vecka 35: Tävling 2/9 i Gävle. Jag och Frolle startar i LA:4 och FEI Inledande.
Vecka 36: 7-9/9 MARKNA'N kommer till Hudik, och mina älskade vänner kommer hem från Östersund och Sundsvall. Längtar! 
Vecka 37: Åker förhoppningsvis till Sundsvall och hälsar på Felicia ♥ 
Vecka 38: Tävling i Lillerud. Det är första elitomgången. Jag och Frolle rider Lag 03 som uppvärmningsklass och LA:p1 med laget. 
Vecka 39: Tävling hemma i Hudik lördag och söndag. På lördagen går DM i LA:4 som jag och Frolle såklart är anmäld till! På söndagen startar vi FEI Inledande som uppvärmingsklass och LA:P1 med elitlaget. 

Kommer alltså ha fullt upp! På vardagarna är jag ju såklart i skolan, och nästa vecka kör vi igång på riktigt så det kommer inte vara slappt något mer. Jag ser fram emot den här månaden och har gjort länge, den kommer bli grym! 


Förra året i Gagnef, snyggfrollisen! 


Nu ska jag gå ut till stallet igen, har varit där hela dagen. Eller ja, från tolv. Mamma och pappa lät mig sova till elva för att dom tyckte så synd om mig som kliver upp fem på vardagarna! Snällt! Har putsat grejerna som ska med i morgon, packat och mockat. Det är bara ridningen kvar nu! Ikväll kommer Lisa och hennes familj hit, grillkväll med Gilljams och Hägglunds! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar