onsdag 17 oktober 2012

2012-10-17

Hej på er! Jag har inte haft något att uppdatera om nu dom senaste dagarna då jag är sjuk. Har drabbats av förkylnining. Jag har haft ont i halsen sedan förrförra helgen liksom, och i måndags efter travet började det även kännas i näsa och öron. Och jag rider ju inte när jag är sjuk, eftersom jag ska bli frisk så fort som möjligt. Så därför har det inte hänt något speciellt på hästfronten heller. Jag har legat i sängen/soffan hela dagarna i två dagar nu och tittar på film och One Tree Hill (bästa serien EVER). Jag har bara varit ut och fixat i stallet och gosat med hästarna. Eller jag har faktiskt inte hunnit gosa något idag ännu, har bara mockat än så länge. Det är nämligen sjukt dimmigt och mörkt ute, och mina hästars hage är ju flera hektar stor så jag vågar faktiskt inte ge mig ut där och leta haha.. Sitter på "överplan" i ladugården nu och använder "kodatorn". Ni kanske känner kolukten genom det här inlägget? Haha.. Nejdå, väntar på att mamma ska bli klar så hon kan följa med mig ut i hagen och leta pollar.

Jag tänkte faktiskt fixa med lite filmer och bilder från Högbo tidigare idag när jag placerat mig i soffan, men glömde hårddisken uppe på mitt rum... Så jag kunde inte överföra från kameran, min dators minne är nämligen fullt (för många hästbilder, hehe). Suck! Och jag orkade verkligen inte gå upp en gång till för det sved tillräckligt i halsen redan och pulsen var uppe på typ tusen...

Nu ska jag läsa lite bloggar, och hitta inspiration! Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar