torsdag 18 oktober 2012

2012-10-18

Torsdag idag och jag är fortfarande sjuk.. Blir nästan bara värre och värre, men nu försöker jag pigga upp mig själv med att inte ligga i soffan hela dagen och har bytt om till andra kläder också. Nu sitter jag uppe på rummet och öser ny och fräsch musik, mysigt! Jag har nyss fikat lite med familjen. Mamma fyller år idag så vi har firat lite med smörgåstårta och massa gott! Grattis mamma  ♥ 
I morgon ska jag i alla fall till skolan, oavsett om jag är frisk eller inte. Jag måste dit så jag får hem lite grejer, ligger förmodligen efter sjukt mycket nu. Våran planering är ju ganska tajt, vi börjar nästan alltid med något nytt på varje lektion. Men men, om det blir för jobbigt tar jag såklart ett tidigare tåg hem. Brukar kunna vara lite småjobbigt att vara koncentrerad med feber.. 

Nä, nu ska jag föra över bilder & filmer från Högbo. Nu har jag inte glömt bort hårddisken!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar