fredag 26 oktober 2012

HÖSTLOV

ÄNTLIGEN är höstlovet här, som jag längtat! Det innebär: 
1. Träffa kompisar och före detta klasskompisar, som jag inte träffat sedan i somras..
2. Mycket tid till att vara i stallet! Det ska bland annat broddas, stängas hage och lite mer olika förberedelser inför vintern. 
3. Jag ska åka till stan och shoppa, MÅSTE ha nya jeans. Mina favoriter sprack idag i skolan, haha! 
4. Ta tag i mig själv och börja träna lite. Planerar att komma ut och springa så ofta som möjligt denna vecka och lägga in lite styrkeövningar hemma, typ innan jag går och lägger mig. 
5. Jag ska rida Buttler åt Erica någon dag. 
6. Jag ska hålla i en träning för en tjej och hennes C-ponny här hemma på banan. Det ska bli jätteroligt! 

Det kommer säkert tillkomma en hel del saker jag vill hinna med att göra. Kom ihåg att det är MIG vi pratar om, jag hinner ändra mig tusen gånger innan jag kör igång! 


Jag och en av mina allra ärligaste vänner, Felicia  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar