tisdag 28 augusti 2012

Hej!

Äntligen har jag tid till bloggen! Igår funkade inte mitt 3G nät förrän sent på kvällen och då ville jag bara gå och lägga mig. Idag fungerar det som vanligt! Jag och världens skönaste klass har spenderat hela dagen på studiebesök, på Strömsholm. Vi har tittat runt i stallarna, ridhusen och fått massor av information om alla utbildningar och aktiviteter dom har där. Jag hade ju funderingar på att gå där förut, men det skulle bli alldeles för jobbigt och komplicerat med tävlingar. Jag trivs jättebra på REAL och kommer stanna där, utan tvekan!

Har tryckt i mig en såndär slemmig risifrutti nu. Älskade dom förut men nu gillar jag dom inte alls längre! Det är i alla fall bara att gå ut och rida när jag kommer hem, om cirka en timme. Frolle ska bara ta det lugnt, skritta. Exet vilar fram till torsdag.

Såhär ser resten av veckan ut! Nästa vecka börjar vi gå efter vanligt schema.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar