fredag 28 september 2012

Är ni blyga?

Ni, mina goa läsare, är allt för dåliga eller inte dåliga, men lite för slöa vad gäller kommentarer. Ni ÄR faktiskt många - har cirka hundra i statistiken varje dag (vilket jag tycker är många, om man skulle ställa upp er en efter en skulle det ju vara sjukt många!) - så jag är faktiskt förvånad över att ni håller er borta från kommentarsfältet. Är ni blyga? Eller är det för att jag skriver för mesiga inlägg? Varför kommenterar ni inte? Jag vill ju ha kritik på mina filmer, jag vill ju ha kritik om allt jag skriver. Vad är det som stoppar er?

Slår vad om att inte någon av er kommer kommentera här heller, så alla som kommenterar får en länk till sin blogg/hemsida/facebook/dayviews, you name it. Kom igen nu, visa att ni faktiskt finns där! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar