måndag 24 september 2012

Måndag

Den här måndagen har varit seg. Vi var på studiebesök på skolan hela dagen, lärde oss om hur jordbruket förr i tiden gick till osv. Det var helt okej, intressant. Efter skolan åkte jag till Valbo Köpcentrum och mötte upp min syster där, köpte en mössa och en halsduk. Höstmysigt! Sedan åkte vi till farmor och farfar, som bjöd på mat. Därefter åkte vi hem och är nu hemma. Mamma hade gjort i ordning allt i stallet, till och med tagit in dom. Tack mamma ♥ Det enda jag gjorde var att gå ner och pussa på mina gofisar och skämma bort dom med bröd, samt slänga på Frolle sitt mysiga fleecetäcke nu när han är klippt. Nu ska jag själv mysa ner i min alldeles underbara säng och ladda upp för en dag på Lervik i morgon. Det är markarbete på ridtiden så jag lär ju släpa med mig min fula väst också, haha! Ska försöka komma ihåg att ta en bild på min söta väska i morgon så ska ni se att ni förstår varför folk glor på mig på tåget... Vi hörs i morgon mina goa läsare, ni är bäst!  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar